Yine yeniden

Şimdi nerden nasıl başlayacagım hakkında hiçbir fikrim yok aslında. Açtım bilgisayarı yazmaya başladım. Yazmak... En zorlandığım ama bana bi o kadar da iyi gelen şey. 

Ben bu blogu aslında kafamın içindekileri aktarmak bi nevi not defterim olarak kullanmak için açmıştım ama yazamama daha doğrusu güzel yazamama kaygısından başlamadan ara vermiş oldum. Sonra yine yeniden karar verdim yazmaya, paylaşmaya. 

Bir projeyle başlayan yurtdışı maceram 2 yıldan beri devam etmekte ve bu süreçte yaşadıklarımı ve anılarımı burada yazmaya ve paylaşmaya karar verdim. 

                                                                             

 


Devam eden 2 yıllık bu maceramda inişli çıkışlı birçok şey yaşadım. Paylaşacak çok şey var. Bir sonraki yazımın konusu hangi projeyle nasıl geldiğimle alakalı olacak. En kısa sürede görüşmek üzere!^^


Comments

Popular posts from this blog

A New Year A New Life

Traditional Turkish Breakfast